Pàgines

dimarts, 20 de març del 2018

FOTOS I ENLLAÇOS...



TERESA DE JESÚS 

Por eso tienes tan pocos amigos...
Cuentan que se quejaba un día Santa Teresa de lo mal que la trataba el Señor con enfermedades, problemas, arideces...
A lo que Jesús le dice...
    -    Teresa, así trato yo a mis amigos.
Teresa, con mucha gracia, le responde...
    -    Ah, Señor, por eso tienes tan pocos.



EL CANIGÓ


1. Muntanyes del Canigó
fresques sou i regalades,
sobretot ara a l’estiu
que les aigües són gemades. (bis)

2. Alguns mesos m’hi he estat:
no hi he vist persona nada
fora d’un rossinyolet
que en eixir del niu cantava. (bis)

3. Ai cançó del sol que surt
i cançó de la rosada!
Ai cançó del fontinyol
i de les flors que s’hi baden. (bis)

4. El rossinyolet s’ha mort,
fa tres dies que no canta.
Jo no puc estar-me allà
que l’enyorament m’hi mata. (bis)

......*    :::: *   .....


Dolça Catalunya,
pàtria del meu cor,
quan de tu s'allunya
d'enyorança es mor.


I
Hermosa vall, bressol de ma infantesa,
blanc Pirineu
marges i rius, ermita al cels suspesa,
per sempre adéu!
Arpes del bosc, pinsans i caderneres,
cantau, cantau,
Jo dic plorant a boscos i riberes:
adéu-siau!


II
¿On trobaré tos sanitosos climes,
ton cel daurat?
mes ai, mes ai! ¿on trobaré tes cimes,
bell Montserrat?
Enlloc veuré, ciutat de Barcelona,
ta hermosa Seu,
ni eixos turons, joiells de la corona
que et posà Déu.


III

Adéu, germans; adéu-siau, mon pare,
no us veuré més!
oh! si al fossar on jau ma dolça mare,
jo el llit tingués!
Oh mariners, el vent que me'n desterra
que em fa sofrir!
Estic malalt, mes ai! tornau-me a terra
que hi vull morir!


*  ~ *  ~ *

PASSIÓ



* * * * * 


PESSEBRE



PESSEBRE

PORT  SOLLER


SANT   JOSEP   2017-18




CATEQUESI   MARÇ   2018

CATEQUESI   18-3-18


CALVARI  POLLENÇA










SETMANA   SANTA   I   PASQUA   2018



















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada